فلسفه تکنیک ها در پرتوآ
 
بانوان پرتوآ مازندران
 
 
13 دی 1391برچسب:, :: 22:6 ::  نويسنده : دختر پرتوآ

تکنيک خط يک:

تکنيک، خمير مايه دروني و بروز احساسات تن است. چنانچه تمرين مهارت، خوب و درست انجام پذيرد پس از مدتي مي‌تواند کارايي براي استيل را در بر بگيرد و اگر در وجود انسان ملکه گردد کارايي قلب را بيشتر مي کند. تکنيک مي‌تواند يک علم از علوم عملي باشد که يادگيري قدرت حافظه را زياد مي‌کند.

مي‌بايست سوار بر تکنيک همچون اسبي راهوار و خوب تازيد. اصلي‌ترين منابع رسيدن به نيروي واقعي در پرتوآ دانش واقعي آن است و کمتر کساني به اين نکات از رموز پرتوآ آشنايي دارند.

زاويه تن:

در پرتوآ زاويه تن از دو بخش دوران فيزيکي و دوران متافيزيکي تشکيل گرديده است. در دوران فيزيکي با سه عنصر خون اکسيژن اعصاب و کنترل آن قانون ... که هدايت سلول‌هاي نهفته انرژي تن در مسير دوران است به کمک پلاسما و قدرت پراناياما به انفجار کي متو منتهي مي‌گردد. اصول هندسي و محور انرژي در زاويه اوما بر مبناي آفرينش انسان حرکت ابتدايي تعبيه گرديده و نهايت آن به سوي شي ... يا انرژي حقيقي منتهي مي‌گردد. در پرتوآ هنرجو مي‌آموزد با تنظيم عناصر سه گانه حياتي هدف از موجوديت انسان را يافته و آن را در مسير تکاملي خود به کار بندد.

ذره بزرگ:

در اسرار پرتوآ ذرات قدرت در انسان سلول‌هايي دارند. يعني اينکه در هر سلول ما ميليون‌ها مولکول وجود دارد و هر مولکول کوچک از چند اتم و هر اتم از پروتون و نوترون تشکيل گرديده است. جسم به قوه انديشه قدرت مي‌گيرد و حالت مبارزه اي حرارت سلول ها در اعمال انعکاسي بوجود مي‌آورد. (قانون فيزيک و ارتباط جسم با انسان‌ها) در اسرار چکش و زاويه قدرت (اوما) زمان انديشه مهم‌ترين موضوع اساسي در مبارزه و نوع ان در پرتوآ است. پرتوآ بازگشت به بهترين حالت فيزيولوژيک انسان است.

چون در اسرار پرتوآ اعتقاد بر ان است که سکولوژي روح و روان جز فيزيولوژي دستگاه اعصاب مرکزي چيز ديگري نمي باشد. براساس اين نظريه فرد در راه پرتوآ مي‌کوشد با توسل به اصول ويژه آن را به بهترين حالت فيزولوژيک خود و جسم مادي خود نزديک کرده و به آن مراجعت نمايد. پرتوآ به انسان کمک مي‌کند تضاد دروني خود را از بين برده و در نتيجه انسان از نقطه فيزيولوژي در بهترين حالت قرار گيرد و با کنترل روحي و آرامش تا مرز مطلق دست يابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ده فرمان پرتوآ: نيت راست، كردار راست،گفتار راست، ورز راست،فروتني،فاداري، فداكاري،جوانمردي،صبر،ايمان پاك
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)