نشست مسوولین هیات های استان تهران با ریاست فدراسیون کونگ فو 2
 
بانوان پرتوآ مازندران
 
 

روز جمعه مورخ 30/7/89 سبک کونگ فو پرتوآ کشور میزبان مسوولین سبک در استان و نایب روسای آنها در تهران بود. این جلسه از ساعت 9 صبح با تلاوت آیات قرآن مجیدو با خیر مقدم و خوش آمد گویی رییس سبک کشور دکتر نادر شکری آغاز و در ادامه استاد جهانبان حشمت شکری در مورده پرتوآ و آیین های سنتی رزم ایران زمین سخنرانی و خواستگاه پرتوآ که ریشه در فرهنگ اصیل رزم ایران زمین دارد را تشریح نمودند تا حضار با اصالت این رزم کهن بیشتر آشنا شوند. در ادامه استاد اصغر شکری به شرح اقدامات مدیریتی جهت ارتقا و جهانی نمودن این رشته از سالهای گذشته تا بحال پرداختند و خاطر نشان نمودند: امروز اگر پرتوآ را به عنوان یک فرهنگ نتوانیم جا بیندازیم نمیتوانیم آنرا به جهانیان عرضه کنیم. ایشان همچنین در مورده اقداماتی که در کشورهای مختلف صورت پذیرفته اطلاعاتی را به حضار در این جلسه ارائه نمودند. کلیه مسوولین و نایب روسای بانوان ضمن ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه اول سال 89 استان های خود، سوالاتی را نیز در بین ارائه گزارش از مسوولین سبک می پرسیدند که دکتر نادر شکری به سوالات آنان پاسخگو بودند. همچنین در ادامه این سمینار نایب رییس بانوان کشور سرکار خانم طالب زاده به تشریح برنامه های آتی جهت بررسی عملکرد نایت روسای سبک استان ها چنین توضیح داد: روسای سبک استان ها باید قبل از انتخاب نهایی مسوولین بانوان استان های خود فرد مورد نظر را به کشور معرفی و پس از آنکه سبک کشور آنها را تایید کرد، مبادرت به صدور حکم آنها نمایند. ایشان همچنین متذکر شد نایب روسایی که توانایی تمشیت امور در استانهای خود را ندارند بعد از در نظر گرفتن یک زمان مشخص، این مسوولیت به شخص دیگری سپرده خواهد شد. وی با تاکید نقش آموزش در توسعه سبک در سراسر کشور تاکید نمود که مربیان در استان ها مکلفند تا در اسرع وقت نسبت به ارتقاع کمی و کیفی سبک در استان ها اقدام نمایند، طالب زاده ضمن اینکه از کلیه استان ها جهت شرکت در مساقات قهرمانی کشور که در بجنورد برگزار گردید تقدیر نمودند و از مسوولین استان ها خواستند تا همکار مداوم را با بانوان داشته باشند.


این سمینار پس از نماز ظهرو صرف ناهار نیز همچنان ادامه پیدا کرد و در برنامه بعد از ظهر کلیه مسوولین و نایب روسا در جلسه توجیهی داوری پرثوآ که توسط استاد اصغر شکری تدریس شد حاضر شده وبا آخرین متدهای داوری پرثوآ آشنا شدند و سوالات متداول موجود در داوری پرثوآ تا حدوده زیادب پاسخ داده و شبهات آن نیز برطرف شد.
در پایان این سمینار یک روزه از مسوولین استان ها تقدیر و با اهداء لوح تقدیر از آنها سپاسگزاری شد.
شایان ذکر است، در حاشیه این سمینار جنای آقای سرهنگ ابراهیمی مسوول پرتوآ استان مازندران ضمن قدر دانی از زحماتی کخ مسوولین سبک کشور متقبل می شوند، نسبت به اهداء لوح تقدیر و جوایزی که از سوی سبک پرتوآ مازندران برای بنیانگذاران سبک در نظر گرفته شده بود اقدام نمود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ده فرمان پرتوآ: نيت راست، كردار راست،گفتار راست، ورز راست،فروتني،فاداري، فداكاري،جوانمردي،صبر،ايمان پاك
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)