استاژ پرتوآ در کرمان
 
بانوان پرتوآ مازندران
 
 
15 دی 1391برچسب:, :: 2:43 ::  نويسنده : دختر پرتوآ

با حضور بنیانگذار استاژ پرتوآ در کرمان برگزار شد

پنجم شهریور ماه با حضور جهانبان دکتر حشمت شکری در دیار کریمان، استاژ تکنیکهای لیفا و تکنیک پرثوآ (P2) برگزار گردید. شرکت کنندگان در این استاژ 55 نفر از استانهای کرمان و یزد بودند که در محل باشگاه فرهنگی ورزشی فجر نور برگزار گردید.
استاژ تکنیکهای لیفا در ساعت 6 عصر شروع شد. اما همزمان با اذان مغرب، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و اشاء و صرف افطاری توسط شرکت کندگان و حاضرین، آموزش تکنیک P2 آغاز شد و تا ساعت 11 شب به طول انجامید.
همچنین در این سفر جهانبان دکتر حشمت شکری ادامه آموزش ویژه در ناماتو را که از سال گذشته به صورت خصوصی با تعدادی از مزبیان برتر پرتوآ استان آغاز کرده بود ادامه دادند.


___ یکی دیگر از برنامه های حضور رییس ووتا و رییس فدراسیون کونگ فو ایران علی منتظری بود که به مسابقات کامبت گیمز (combat games) دعوت شده بودند، پس از تاسیس ووتا و رایزنی های مختلف وتلاش برای حضور این رشته در اسپورت آکورد به عنوان یکی از زیر مجموعه های کمیته ملی المپیک امروز شاهد آن بودیم که برای بازدید از مسابقات کامبت گیمز که به نوعی المپیک هنرهای رزمی نیز به شمار میرود، از علی منتظری دعوت شد تا در این مسابقات حضور پیدا کند.
با توجه به هماهنگی های به عمل آمده از قبل قرارهای ملاقات و دیدارهایی با مسوولان فدراسیون های ورزشهای رزمی که عضو اسپرت آکورد هستند، در نظر گرفته شده بود و با حضور رییس ووتا این دیدارها صورت گرفت.
درد دیدارهای فوق ضمن معرفی ووتا و هنر رزمی ایران پرتوآ، به روسای فدراسیون ها و مسوولان مختلف راه های تسریع و گسترش این رشته در سطح جهان مورد بررسی قرار گرفت.

دیدار هیات رییسه ووتا با ورب ورگن

در جلسه از پیش تعیین شده دیداری ورب ورگن رییس اسپورت آکورد و علی منتظری رییس ووتا که یک ساعت به طول انجامید، سروش گوپی نایب رییس ارشد ووتا از هندوستان و ساردو تاشکو جائف رییس فدراسیون آسیایی توآ از ازبکستان حضور داشتند.
در خلال اجلاس اسپورت آکورد که در دبی برگزار شده بود، جلسه ای با ورب ورگن جهت عضویت در اسپرت آکورد انجام پذیرفت. در این جلسه ورب ورگن ضمن ابراز خرسندی از عملکردو فعالیت ووتا اعلام کرد ووتا به عنوان متولی هنر رزمی ایران حمایت صد در صد از سوی اینجانب دارد. در ادامه این جلسه ضمن بررسی راهکارهای تسریع در عضویت ووتا، دعوت نامه مربوطه جهت حضور ورب ورگن به وی تقدیم شد و ایشان تایید کردند برای بازدید از ووتا و جمعیت آن در اسرع وقت حتما به ایران خواهند آمد. در خاتمه این دیدار اسپینوز گفت: هنرهای رزمی ایران دارای پتانسیل خوبی است. و از ووتا حمایت خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ده فرمان پرتوآ: نيت راست، كردار راست،گفتار راست، ورز راست،فروتني،فاداري، فداكاري،جوانمردي،صبر،ايمان پاك
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)