بانوان پرتوآ مازندران
 
 
15 دی 1391برچسب:, :: 2:43 ::  نويسنده : دختر پرتوآ

دبیرکل شورای المپیک آسیا:
خوشحالم رشته (پرتوآ) به نام ایران ثبت میشود
دبیر کل شورای الپیک آسیا گفت: بسیار خوشحالم که ورزش توآ(پرتوآ)به نام ایران در عرصه های مختلف جهانی به ثبت خواهد رسید.
وی افزود: در سراسر آسیا هر رشته رزمی متعلق به یک کشور است و در این بین ایران نیز می بایست با توجه به توانایی هایش یک رشته را به نام خود ثبت میکرد. هوانگ ادامه داد: به طور مثال کاراته و جودو متعلق به ژاپن، تکواندو به نام کره جنوبی، و وینام برای ویتنام وحالا توآ(پرتوآ) برای ایران است.
وی افزود: امروز حضور در این مراسم که رشته پرتوآ را به صورت رسمی به نام ایران می کند باعث خوشحالی من و مکارانم است. دبیر شورای المپیک آسیا عنوان کرد: با این اوصاف عصر جدیدی در ورزش ایران آغاز خواهد شد که باید به بهترین شکل از آن استفاده کنید.
وی اذعان کرد: از مردم ورزش دوست ایران میخواهم که ورزش های رزمی مخصوصا پرتوآ را نیز همانند دیگر ورزش ها دوست بدارند.

هنرهای رزمی هندوستان:

ایران خانه من است
سورش گوپی رییس هنرهای رزمی هندوستان گفت: (( ایران خانه من است وهمیشه برای حضور در مراسم گوناگون رزمی با اشتیاق به این کشور سفر کنم.))
گوپی درباره علت حضورش در این مراسم افزود: ((ما برای دیدن مهارت ها و پتانسیل های رزمی به اینجا آمده ایم که ایران در زمره برترین های رزمی در قاره آسیا و همچنین جهان است.))
وی در مورد رشته پرتوآ نیز گفت: ((این ورزشی ایرانی است و ایرانی ها میخواهند آن را به جهان معرفی کنند.))

رییس بریزیلی هنرهای رزمی پان آمریکن:

شاید پرتوآ به قاره آمریکا راه یابد
رئیس کمیته هنرهای رزمی منطقه ((پان آمریکن)) هدفش از حضور در ایران و شرکت در کنگره اتحادیه انجمن های کونگ فو جهان را کسب اطلاعات در خصوص رشته پرتوآ وامکان انتقال توسعه آن در آمریکا توصیف کرد.
لیندرو گومئو استاد دانشگاه تربیت بدنی سائوپائولوی برزیل که خود از قهرمانان بزرگ رشته های رزمی بوده و چهار بار عنوان قهرمانی ومدال طلای مسابقات هاپکیدو و کیک بوکسینگ را به دست آورده گفت: ((برای بار دوم است که به ایران سفر میکنم بار قبل در سال 2007 به این کشور آمدم و اینجا به اموزش رشته پانکریش مشغول شدم. اکنون نیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پرتوآ آمده ام و امکان معرفی آن به قاره آمریکا را بررسی خواهم کرد.))

رئیس انجمن کونگ فو کنیا:

از تجربه ایران استفاده میکنیم
لوئیس اودونس روزنامه نگار اسپانیایی و یکی از ستون نویسان روزنامه ال پایس چاپ مادرید در خصوص برگزاری کنگره اتحادیه انجمن های کونگ فو جهان گفت: ایران با این حرکت گام بسیار بلندی را به سوی جهانی کردن پرتوآ برداشته است.
وی در ادامه افزود: ((مراسم افتتاحیه و برنامه های جانبی بسیار حرفه ای و در سطحی بالا لرگزار شد. برگزاری این نشست در ایران باعث میشود که پرتوآ توسعه پیدا کند. این رشته ایرانی کمی در ایران ناشناخته است و با این حرکت ایران شانس خوبی برای معرفی آن به جهانیان دارد.))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ده فرمان پرتوآ: نيت راست، كردار راست،گفتار راست، ورز راست،فروتني،فاداري، فداكاري،جوانمردي،صبر،ايمان پاك
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)