پرتوآ اولین رشته ایرانی است که جهانی شد
 
بانوان پرتوآ مازندران
 
 

محمد حسین قادری دبیر هیات کونگ فو: سالها پیش وقتی در رشته ی کونگ فو فعالیت میکردیم نه تنها من بلکه بسیاری از اساتید این رشته هرگز تصور نمیکردند که با آن شرایط موجود روزیی این رشته ایرانی پا به عرصه جهانی و بین المللی بگذارد و به نام کشورمان توام با فرهنگ اسلامی و ایرانیمان در جای جای جهان فعالیت شود.
آنچه مسلم است پرتوآ دارای ویژگی ها وشاخص های اختصاصی و خا به خود است که شاید به جرات میتوان گفت تا به حال در هیچ یک از رشته های رزمی موجود در سطح جهان دیده نشده.
بسیاری از منتقدان و افرادی که سودشان در گرو عدم تحقق این هدف بزرگ بود، نقادانه بر عملکرد فدراسیون کونگ فو حواشی مختلفی را فراهم می آوردند. اما آنچه مسلم است با تحقق آرزوی دیرینه ی پرتوآ کاران نقشه هایشان بر آب شد و این رشته وطنی پویاتر از گذشته در سایه کمک های سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک پیشرفت کرد.
در سال اخیر همت و درایت سکان دار این مجموعه در کنار تلاش و کوشش عزیزانی که نمیتوان نامی از آنها نبرد، به بار نشست.
در کنار علی منتظری، آقای محمود طالقانی نایب رییس فدراسیون، آقای سید مجتبی شیرزادی پر تلاش و دیگر عزیزانی که تعدادشان کم نیست، تلاش کردند تا به این نتیجه دست پیدا کنند.
با همه این اوصاف رویای دیرینه به وافقعیت پیوست. امروز افتخار میکنیم که کونگ فوی ایرانی(کونگ فو پرتوآ) راهش را برای جهانی شدن پیدا کرده وبا تاسیس WUTA توانسته پله های جهانی شدن را یکی پس از دیگری بپیماید.
افق دور دستی که برای این رشته با توجه به تلاش های صورت گرفته پدیدار است، راه یافتن این رشته به بازی های المپیک است. امیدواریم بتوانیم یک رشته ی ایرانی را در المپیک داشته باشیم.
در پایان از تلاش مجموعه فدراسیون و اهالی خانواده بزرگ کونگ فو تقدیر و تشکر ویژه ای داریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ده فرمان پرتوآ: نيت راست، كردار راست،گفتار راست، ورز راست،فروتني،فاداري، فداكاري،جوانمردي،صبر،ايمان پاك
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)